Lentekriebels TAG!

Aangezien we in Maart zitten, is de lente al begonnen! Heerlijk, eindelijk van die koude en sombere winterdagen af. De eerste maand winter is leuk, maar dan is het voor mij ook wel afgelopen met de pret. De kou is niets voor mij. Nee, geef mij maar lente! De tulpen bloeien en langzaamaan krikt het weer zich op. Ik krijg al helemaal lentekriebels.

Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’?

We zijn van de winter af! Bloemen gaan bloeien en de zon begint zichzelf te laten zien. Wakker worden en het geluid van fluitende vogeltjes horen, ik hou ervan. En misschien nog wel een van de fijnste dingen: het blijft weer langer licht.

Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?

Ik denk gelijk aan de geur van net gemaaid gras. Ik woon dichtbij het weiland en dan kun je het ruiken wanneer de boeren net hebben gemaaid, echt zo’n lentegeur!

Wat is je favoriete lente nagellakkleur?

Ik hou niet heel erg van nagellak, maar sommige kleurtjes vind ik nog wel leuk staan. Zoals bijvoorbeeld nudes, en in de lente vind ik pasteltinten ook mooi. De kleur Mint Candy Apple van Essie heb ik vaak gezien bij MacBarbie07 (Youtube), en dat vind ik een heel mooi kleurtje! Misschien moet ik die maar eens zien te bemachtigen voor de lente.

Wat is je favoriete lente bloem?

Typisch Hollands: tulpen. Ik hou ervan om langs grasperken te fietsen en dan van die leuke, kleine tulpen door te zien komen. Misschien komt het ook door de vrolijke kleuren, maar ze geven mij echt dat lente gevoel.

Welke lentetrend (make-up, fashion, of beide) spreekt jou dit jaar het meeste aan?

De beachy waves trend spreekt mij heel erg aan. Ik vind het prachtig om meiden te zien lopen met beachy waves. Het zijn niet van die perfecte krullen van een krultang, het is meer een soort natuurlijke slag. Je kunt beachy waves trouwens ook creëren door ’s avonds voor het slapengaan, na het douchen je handdoek-droge haar in twee vlechten te doen. ’s Ochtends heb je dan prachtige, natuurlijke golven in je haar!

Wat is je favoriete lenteparfum?

In de lente houd ik van bloemige en lichte geuren. Voor mij doet Chloé het altijd goed. Die is heel bloemig, en zeker niet zwaar. Een lekkere frisse lenteparfum.

Houd jij een lente schoonmaak?

Eerlijk? Nee. Mijn kamer is een aardige puinhoop, maar zoals weleens wordt gezegd een ‘overzichtelijke’ puinhoop (voor mezelf). Ik versier mijn kamer nooit echt voor gelegenheden. Hoewel je met kerst misschien nog een lichtslangetje ziet. En soms een geurkaars. Maar daar blijft het bij. Ik vind het veel belangrijker dat de woonkamer er leuk en gezellig uitziet: daar breng ik veel meer tijd door dan in mijn slaapkamer.

Wat is je favoriete lente accessoire?

Mijn must-have accessoire: een pilotenbril. Al een hele oude trend maar tegenwoordig kun je dat ook dragen. Het is zelfs heel hip! De klassieke RayBans vind ik de mooiste.

hiihihihih

Heb jij nog leuke plannen tijdens de Tulpvakantie of de vrije dagen (Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)?

We hebben geen vakantie geboekt, dus ik denk vooral leuke dingen doen met vriendinnen en familie. Met Pasen een lekker ontbijtje en vooral veel paaseitjes eten. Ik vermaak me altijd wel in een vakantie!

Omschrijf je favoriete lente outfit?

Deze vond ik moeilijk! Ik heb een paar setjes die ik heel leuk vind voor de lente, maar als ik dan écht een keus moet maken… mijn basic witte shirt van H&M Divided , statement ketting van Urban Stiletto, een zwarte broek van de Primark en daarbij mijn Nike Stefan Janoski’s. Met een messy bun!

Dat was de tag alweer. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden! Wil je hem overnemen? Prima! Reageer dan even, het lijkt me leuk om jullie antwoorden te lezen!

Volg je me trouwens ook even op Bloglovin’?

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/11983441/?claim=8k8ramj94fv”>Follow my blog with Bloglovin</a>

4 gedachtes over “Lentekriebels TAG!

Geef een reactie

