Review Miss Sporty IncrediBall Mascara

hahaha

Een tijdje geleden kwam low-budget merk Miss Sporty met een nieuwe mascara in het assortiment: de IncrediBall Mascara. Sindsdien is deze heel bekend in beautyland. Sommigen vergelijken hem zelfs met high-end mascara’s. Dat zegt aardig wat! Mijn Kiko mascara was nu wel echt op, dus ik was aan een nieuwe toe. En dankzij alle positieve reviews over deze mascara besloot ik hem te proberen! Lees snel verder om te zien wat ik ervan vind.

Ik heb de IncrediBall Mascara gekocht in nummer 001 ‘Extra Black’, dus gewoon de zwarte kleur. De huls van de mascara is feloranje, hartstikke leuk! Hij valt zeker op in je stash. Op de huls staan zilvere letters en een tekeningetje van het ‘vreemde’ borsteltje.

Miss Sporty IncrediBall 1 Miss Sporty IncrediBall 2

Hier het ‘vreemde’ borsteltje. Het vreemde aan het borsteltje is het kopje (balletje) aan de top van de mascara. Daarom dus ook IncrediBall. Miss Sporty verklaart dat het handig is om je wimpers met het gewone gedeelte van het borsteltje te doen, en de buitenwimpers en onderwimpers kun je perfectioneren door middel van het balletje. Het borsteltje is overigens van plastic. Klinkt goed! Maar werkt het ook?

tamelijkopsig

Zoals je kunt zien geeft de mascara mij zeker lengte en ook wel wat volume. Hij is écht zwart dus met de pigmentatie zit het ook goed. Bij wimpers vind ik lengte belangrijker dan volume, dus eigenlijk doet deze mascara het heel goed voor mij. Hij separeert mijn wimpers goed en ik krijg geen spinnenpoten. Door middel van het balletje kan ik goed bij de wimpers richting mijn binnenste ooghoek komen. Ook geef ik mijn buitenste wimpers er nog meer volume mee en ik gebruik hem om de onderwimpers.

De mascara is makkelijk in gebruik. Het balletje aan de top van het borsteltje maakt het gemakkelijk mascara aan te brengen op plekken waar het normaal een beetje lastig was om met een groot borsteltje mooi aan te brengen. Dus ik ben dik tevreden! Ik vind het resultaat goed en ik snap de hype rondom deze mascara nu. Hij is echt heel goed. En dat nog wel voor een klein prijsje van €3,99, het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.

Miss Sporty IncrediBall Mascara  €3,99
Wat is jouw lievelingsmascara?

12 gedachtes over “Review Miss Sporty IncrediBall Mascara

Geef een reactie

