Herontdekt: elf lippenstift en Hema lipgloss

IMG_4002

Ik draag bijna nooit iets op mijn lippen. De meeste kleurtjes vind ik mezelf simpelweg niet mooi staan. Daarom koop ik ook amper lipproducten, ik koop veel meer oogmake-up. Hier en daar koop ik nog wel eens een lipproduct, wanneer ik denk dat het me mooi zal staan. Maar meestal belanden ze dan na één keer gebruiken in mijn stash om daar vervolgens een tijdje te liggen. Ik grijp nooit naar mijn lipproducten. Tot van de week: ik besloot weer even bij mijn lipproducten te kijken, misschien kon ik een mooie combinatie vinden. Toen ik deze elf lippenstift op deed met de Hema lipgloss erover stond ik versteld: wat een mooie combinatie! Op het moment mijn favoriete lippen.

IMG_4003

Elf Nostalgic

Dit is de elf lippenstift, ik heb deze ooit eens van een vriendin gekregen die hem bij zichzelf niet mooi vond staan. Het is de kleur Nostalgic van de elf Essential lijn, een lichtroze kleur, écht heel licht. Op zichzelf vind ik hem dan ook niet zo mooi. Maar toen ik deze lipgloss eroverheen aanbracht…

IMG_4016

hhhhhhhhhhiiiiiiiiii

Dit is een Hema duo lipgloss. Links (kleur 1011) is een donkerroze kleur met zilveren glitters en rechts (kleur 2011) is een lichtroze, perzikkleur met gouden glitters. De applicators zijn basic en ik vind ze goed werken. Het neemt genoeg product op zich en de grootte is prima. Ik dacht dat de lichtste kleur wel een mooie combinatie zou vormen met de elf Nostalgic lippenstift.

seduceyou

Links: mijn ‘naturelle’ lippen / Rechts: mijn lippen met elf Nostalgic en Hema lipgloss in 2011

En hier het resultaat! Ik vind het zelf écht een mooie combinatie. De kleurtjes passen goed bij elkaar en vormen samen een babyroze, zachte kleur. Ondanks dat ik twee producten over elkaar draag, vind ik mijn lippen niet heel opvallend. Ik zou deze combinatie nog best naar school kunnen dragen aangezien het niet ‘all over the place’ is. Ik heb liever dat de focus op mijn ogen ligt, en met deze draagbare lippen kan dat goed!

Dit was het artikel alweer. Ik ben blij dat ik deze producten herontdekt heb! Het is ook zo zonde als ze maar gewoon in je stash liggen, eigenlijk te wachten totdat ze ooit eens worden weggegooid. Deze twee producten zal ik voortaan zeker meer dragen!

Weet jij ook zo’n mooie combinatie van lippenstift en lipgloss?

10 gedachtes over “Herontdekt: elf lippenstift en Hema lipgloss

Geef een reactie

