Nagellak battle: nudes

Nagellak Battle

Ik heb het al een paar keer gezegd: ik draag behalve pasteltinten en nude kleuren geen nagellak. En omdat ik alleen die twee kleuren mooi vindt heb ik er daar ook wat meer van. Ik had deze twee mooie nude nagellakjes nog staan en het leek me leuk om ze tegen elkaar te laten battelen! Het zijn allebei nude kleuren, maar toch heel verschillend. Nude is namelijk niet één kleur. Net zoals je heel veel tinten roze hebt, heb je ook heel veel tinten nude. Ben je benieuwd wie de battle heeft gewonnen? Lees dan gauw verder.

hihiNude It

Hier de eerste kandidaat. Het is de Essence Colour&Go Nagellak in de kleur 70 Nude It! Ik kocht deze in een afprijsbak voor maar €0,50. Echt een koopje! Het is een wat donkere nude kleur, en ik vind hem erg mooi! Nude It! dekt al goed in één laagje, maar om de kleur nog net wat mooier over te laten komen op camera draag ik hier twee laagjes.

 

huhu IMG_5149

En kandidaat nummer twee: een nagellakje van Flormar in de kleur 246 Cream Silk. Ook een nude kleur, maar veel lichter dan Nude It! Daarnaast heeft Cream Silk meer glans dan Nude It. Cream Silk is wel wat doorschijnender. Ik draag hier trouwens twee laagjes, en je ziet het witte randje van mijn nagel nog wel.

Ik vind het moeilijk. Nude It! is heel anders dan Cream Silk, ondanks dat het allebei nude kleuren zijn. Maar als ik dan écht moet kiezen… Cream Silk vind ik net iets mooier. Nude It! vind ik voor een nude vrij donker, waar Cream Silk juist mooi licht is. Ook de glans van Cream Silk vind ik heel mooi.

Wie is volgens jou de winnaar van deze battle?

4 gedachtes over “Nagellak battle: nudes

Geef een reactie

