Favorieten van maart

Favorieten Maart

Bij deze wil ik mijn favorieten van (bijna afgelopen) maart aan jullie laten zien. In deze favorietenposts laat ik jullie mijn favorieten van een maand zien. Dat zijn producten die ik die maand gekocht heb en die me heel goed bevallen. Natuurlijk heb ik niet elke maand dat ik super positief ben verrast. Daarom zal ik er ook niet elke maand een favorietenpost zijn, maar alleen in een maand waarin ik producten heb waar ik zo blij mee ben verrast dat ik denk: dat ik moet ik aan mijn lezers laten zien!

IMG_5091

Als eerst deze haarlak. Het is de Wellaflex Long Lasting Flexible Hold Hairspray (hele mond vol!). Ik vind hem heel prettig! Ik gebruik hem voor als ik m’n haar heb gekruld of als ik m’n haar heb getoupeerd. Als ik geen haarlak gebruik zakt mijn haar altijd snel uit. Het is best dik en veel en vaak blijven krullen niet zitten zonder haarlak. Maar soms zelfs als ik wél een haarlak gebruik. Ik heb dus echt een goede nodig. Deze werkt bij mij perfect, het is de ‘ultra strong hold’ en dat is bij mij ook zo!

IMG_5101

Deze hebben jullie misschien al in mijn review gezien: de Miss Sporty IncrediBall mascara. Ik kocht deze omdat ik een nieuwe mascara nodig had en hij bevalt me heel goed. Hij geeft mijn wimpers lengte en volume, ook is hij goed zwart. Deze was €3,99.

Baby Lips Maybelline

Ik ben groot fan van de Maybelline Babylips. Al voordat ze in augustus 2013 naar Nederland kwamen had ik ze veel gezien bij Amerikaanse beauty guru’s. Alsnog duurde het heel lang voordat ik ze eindelijk heb aangeschaft, maar nu heb ik ze! Ik heb de rode kleur Cherry Me en de roze kleur Pink Punch. Ze maken je lippen enorm zacht en hebben een lief kleurtje. Daarnaast zijn ze goed betaalbaar voor Maybelline’s doen! Als jullie er een review van willen, laat dat dan even in je reactie achter. De Babylips kosten per stuk €3,59.

IMG_5103

Hier de Rich Nourishing Body Moisturizer van Nivea. Het is een huidcrème bestemd voor mensen met een droge huid. Aangezien ik een droge huid heb, besloot ik deze te proberen. Voor mijn gevoel hydrateert de crème mijn huid goed! De geur is lekker.

LOLZ

Hier een nagellak. Het is best raar dat je een nagellak tussen mijn favorieten ziet: ik draag bijna nooit nagellak. Behalve nude kleuren en pasteltinten. En tadaaa: een nude kleur! Deze vind ik zo mooi! Een vriendin had ‘m voor me meegenomen uit Istanbul. Daar zijn veel meer flormar winkels dan hier. Het is de kleur 246 Cream Silk. Hij dekt bij mij mooi in twee laagjes.

IMG_5122

Mijn favoriete liedje van maart: Budapest van George Ezra. Hij komt niet uit maart maar ik heb ‘m deze maand ontdekt. En wat een heerlijk nummer! Altijd als ik dit lied luister krijg ik een fijn gevoel. Het liedje is heel vrolijk en mooi. George Ezra heeft een warme soul stem en dat vind ik heel prettig om naar te luisteren. Echt een heerlijk nummer!

En dit waren mijn favorieten alweer! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, want zulke posts zullen zeker nog vaker terugkomen.

Wat zijn jouw favorieten van de maand maart?

9 gedachtes over “Favorieten van maart

  1. Wat een mooie favorieten! Ben nog steeds heel erg benieuwd naar de Baby Lips, ze zien er zo schattig uit. De Miss Sporty mascara lijkt me ook heel erg fijn.

Geef een reactie

