Revlon Super Lustrous Lipsticks

IMG_5163

Op de Beautygloss party was ook de bekende stand Fogan weer aanwezig. Fogan verkocht naast hun eigen merk nog veel meer merken zoals Bourjois, Max Factor en Revlon! Je moest wel goed zoeken om deze producten te vinden. Ik was wild in de bakken aan het graaien en toen zag ik deze mooie Revlon hulzen. Eerst zag ik er één, toen ik nog even goed doorzocht had ik er nog een te pakken. Terwijl ik de kleurtjes nog niet eens had bekeken rekende ik ze snel af, want twee Revlon lipsticks voor €2,- is een super deal!

IMG_5166

Dit zijn de kleuren die ik heb weten te bemachtigen.

HIH

Dit is hoe 674 Coral Berry eruitziet! De formule hiervan is crème. Op de swatch op mijn hand ziet hij er een beetje oranje uit, dat komt omdat er slecht licht was. Het is een koraalkleur (zoals de naam al sterk deed vermoeden). Ik vind het een erg lief, zacht kleurtje. De pigmentatie is goed, de lipstick geeft bij één veeg al veel kleur af.

HIH2

En daarna volgt natuurlijk de andere: dit is 420 Blushed, een pearl formule. Ik vind deze kleur een beetje moeilijk te omschrijven! Zelf zou ik deze ook niet zo snel dragen. Hij is metallic paars, maar niet écht paars. Hoe heet zo’n kleurtje? Haha. De pigmentatie hiervan is wat minder dan die van Coral Berry, maar de formules zijn ook verschillend. Ookal is de pigmentatie wat minder, ik heb niets te klagen.

Ik vind de lipsticks erg fijn. Ze voelen zacht aan op je lippen, totaal niet uitdrogend. Na een glas drinken of een hap eten moet je de lipstick wel weer bijwerken, maar dat vind ik geen probleem. De huls is chique en tijdloos. Al met al: ik ben erg positief over de lipsticks. En dan te bedenken dat ik er maar €2,- voor heb betaald!

 

7 gedachtes over “Revlon Super Lustrous Lipsticks

  1. Ik vind Coral Berry heel erg mooi bij je staan, Blushed is wat minder maar ik geef je groot gelijk dat je die ook meenam voor €1,-! Leuke review <3

Geef een reactie

