The Beautyblog TAG

Beautyblog TAG

Vandaag eens een TAG voor jullie. The Beautyblog TAG bevat allerlei vragen, niet alleen over beauty maar ook over mij en mijn blog. Zo hoop ik dat jullie mij wat beter leren kennen! Ik was op internet op zoek naar leuke tags en heb deze overgenomen van blushingbeauty.nl. Lees je gauw verder?

1. Is je haar stijl of gekruld van zichzelf?

Ik kan zonder twijfel zeggen dat mijn haar stijl is van zichzelf. Ik krijg zelfs vaak nog de vraag of het van nature zo stijl is. Ja, puur natuur!

2. Verf je je haar zelf of bij de kapper?

Ik verf mijn haar niet, maar heb wel coupe soleil. Dat zijn geblondeerde highlights, en dat heb ik bij de kapper laten zetten. Ik twijfel enorm of ik mijn haar zal blonderen. Van iedereen hoor ik dat het slecht is voor je haar en toen ik het er met mijn kapster over had kon ze nog talloze redenen noemen waarom ik het niet moest doen. Toen kwamen we uit op coupe soleil: wel geblondeerde plukjes, maar niet gelijk mijn hele haar. Met het resultaat ben ik heel blij! En dat zet me alleen nog maar meer aan het twijfelen, ik vind geblondeerd haar zo mooi! Hmm, moeilijk…

3. Draag je altijd make-up?

Altijd als ik de deur uit ga draag ik make-up. Ik voel me daardoor zekerder. Heel soms, wanneer ik écht geen zin heb om make-up op te doen en wanneer ik alleen maar heen en weer naar de supermarkt ofzo moet, draag ik geen make-up. Maar dat voelt niet fijn. Make-up maakt me een stuk zelfverzekerder omdat je je mooie punten naar voren kunt halen en je niet mooie punten bijna kunt laten verdwijnen.

Everyday Make-up Bakje

4. Hoelang ben je bezig met make-up?

Mijn dagelijkse routine duurt ongeveer 25 minuten. Vaak iets meer, soms iets minder. Hierboven zie je trouwens mijn bakje met mijn dagelijkse make-up. Ik gebruik niet écht alles hiervan. Je ziet bijvoorbeeld linksonder twee concealers, en ik gebruik niet dagelijks twee concealers! Dat ligt aan de kleur van mijn huid. Maar hier kan ik misschien beter over doorgaan in een artikel over mijn daily makeup routine.

5. Wat doe je eerst; je gezicht of je ogen?

Gezicht. Ik begin met mijn donkere kringen weg te werken met concealer. Ik gebruik niet dagelijks foundation, alleen als ik het écht nodig vind en er daarnaast ook tijd voor heb.

6. Hoevaak lak je je nagels?

Amper. Ik houd alleen van pasteltinten en nude kleuren. Ik vind het wachten totdat de nagellak is opgedroogd ook vreselijk, ik kan niet zo lang niets doen. Meestal denk ik dan even iets te doen om tijd te verdrijven, maar dan ruineer ik de nagellak. Dan moet ik het er eerst weer afhalen, en dan weer opnieuw doen. Zo’n gedoe. Er zijn ook maar drie nagellakjes die ik daadwerkelijk gebruik. Twee nudes, en een topcoat. Voor de zomer zou ik nog wel een mintgroene nagellak willen, zoals Mint Candy Apple van Essie.

IMG_5219

7. Lak je je teennagels ook in de winter?

Eerlijk gezegd lak ik mijn teennagels nooit. Ik zorg ervoor dat ze er goed verzorgd uit zien voor het geval dat ik slippers draag of andere schoenen waar mijn tenen in zijn te zien.

8. Wat is je favoriete parfum?

Aliën van Thierry Mugler vind ik de lekkerste parfum die bestaat. Ik herken deze ook altijd als anderen hem dragen!

IMG_5216

9. Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?

Dat was zo moeilijk! Ik heb echt heel lang na zitten denken over een originele en leuke naam. Ook wilde ik dat hij goed moest zijn te onthouden voor bezoekers. Ik dacht aan het gezicht, je hebt ogen, neus, wangen, lippen. Lippen vond ik wel leuk, nu dus nog een bijvoeglijk naamwoord beginnend met de ‘L’, want dat zou makkelijk te onthouden zijn voor bezoekers. Luxurious vond ik een mooi en elegant woord. Luxurious Lips werd het dus!

10. Lees je de comments op je artikelen?

Ja, altijd. Ik vind het heel leuk om te lezen wat jullie over een bepaald onderwerp vinden. Of van die lieve complimentjes, daar word ik zo blij van! Dat doet me goed. Ik waardeer jullie lieve comments echt enorm! <3

 

Dat was de TAG alweer! Ik tag Nuria. Neem hem trouwens gerust over, ookal heb ik je niet getagt! Ik vind het leuk om jullie antwoorden op de vragen te lezen. Reageer je dan ook even hieronder?

3 gedachtes over “The Beautyblog TAG

  1. heel leuk om te lezen! Luxurious is ook 1 van mijn favoriete engelse woorden! ik vind het gewoon zo’n leuk woord om uit te spreken! ik heb het ooit een Ier horen zeggen en toen was ik helemaal om haha!

  2. Heel leuk dat je mij getagd hebt! Mooie foto’s heb je gemaakt, en het artikel is erg leuk geschreven. Ik zou je haar gewoon blonderen, volgensmij is het heel erg mooi <3

Geef een reactie

